درس کده

مطالب درسی در سایت درس کده

درس کده

مطالب درسی در سایت درس کده

سلام وخیر مقدم به همه دوستان


دراین سایت مطالبی نظیر انشا و نمونه سوالات درسی قرار می گیرد و امید واریم شما هم مارا دنبال کنید

لطفا از مطالبی که در سایت قرار می دهیم استفاده کنید

......................................

با تشک__________ر

(سید علی حسینی)

طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۲۵ ب.ظ

موضوع انشا:زندگی

موضوع انشا:زندگی

به نام خدا

موضوع انشا:زندگی

 ------تا حالا درباره زندگی فکر کرده ای؟درباره این که با چه کلماتی ربط دارد،چه طور؟معنی آن چیست؟

 -------زندگی با کلمات حیات ووجود وزیستن مرتبط است.حال زندگی چیست؟اگر خنده است چرا گریه می کنیم؟اگر گریه است چرا خنده می کنیم؟اگر مرگ است چرا زندگی می کنیم؟اگر زندگی است چرا می میریم؟اگر عشق است چرا به آن نمی رسیم؟اگر عشق نیست چرا عاشقیم؟

 ------زندگی معجزه حیات است.زندگی با کلمه های من وتو ساخته می شود.پس می توانیم زیبایی زندگی را با کلمات خودمان بسازیم.

------شاخه های درخت زندگی موجب حیات و زیستن ما می شوند.زندگی خوردن چای ودیشلمه نیست!زندگی غبار کدورت ها نیست!زندگی شکر آب کردن ارتباط خودمان با دیگران نیست!بلکه جریان رود خانه حیات است.رشته های زندگی ما در چه اثری گسیخته می شوند؟

-------آری زندگی این است،می خواهم آن را به زیباترین گونه ممکن،ببینم؛وقتی ناراحتی زندگی لبخند می زند.وقتی،خوشحالی پس زندگی کن.

-------وقتی ناراحتی باز هم زنگی کن،امّا صادقانه نه خبیسانه.زندگی یعنی جان؛یعنی حیات،عمر،زنده بودن و....ما جان داریم پس به درستی باید از زندگی استفاده کرد.

-------زندگی فراز و فرودهایی دارد.باید با صبر و توکّل به خداوند خود را از مشکلات متعدد زندگی وارهانیم وبا پرداختن به راز ونیاز با خداوند بلند مرتبه وتعالی خود را در نزد حق تعالی عزیز و عزّتمند گردانیم.

-------*اَلا بِذِکرِاللهِ تَطمئِنُ القُلوب*

-------آگاه باشید دل ها تنها با یاد خدا آرام می شوند.

-------زنده بودنمان یکی از نعمت های است که مردگان در حسرت وافسوس در تجربه دوباره آن هستند.زندگی جورچینی است که ثانیه ها آن را می چینند.پس هر ثانیه را فرصت بدانیم واز آن به درستی ومفید استفاده کنیم.

-------به سخنی از سهراب سپهری درباره زندگی توجه کنید:

-------*تا شقایق هست،زندگی باید کرد.* 

پایان

(-------)نشان می دهد که در متن فرو رفتگی است.

نظرات (۲)

۲۶ آبان ۹۶ ، ۱۵:۴۶ فاطمه محمودی
سلام من سازنده ی این سایت را دوست دارم چون تمامی انشاهای درسی دران بوده است و من عاشق سازنده شدم و میخواهم با این عروسی کنم.
من
فاطمه محمودی.۱۶ساله از
لرستان
هستم.
عجب ازدواجی بشه.
سازنده ی این سایت لطفا به من پاسخ دهید
و با من عروسی کنید.
ممنون از شما وسایت تون
سلام
واقعا سایت تون عالیییه 
همه ی انشا شما عالی و نکته اموز است.


ممنون از شما
پاسخ:
خواهش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی