درس کده

مطالب درسی در سایت درس کده

درس کده

مطالب درسی در سایت درس کده

سلام وخیر مقدم به همه دوستان


دراین سایت مطالبی نظیر انشا و نمونه سوالات درسی قرار می گیرد و امید واریم شما هم مارا دنبال کنید

لطفا از مطالبی که در سایت قرار می دهیم استفاده کنید

......................................

با تشک__________ر

(سید علی حسینی)

طبقه بندی موضوعی

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ب.ظ

کاستا: حتی یک اشتباه پرتغال را می‌کشد

تنها یک روز مانده به تقابل ایران و پرتغال در آخرین مسابقه مرحله گروهی جام جهانی، جورج کاستا کارشناس روزنامه جوگو برای تیم های آسیایی، در یاداشتی به موانع مقابله با کی روش پرداخت:

 

*پرتغال فردا در مقابل ایران قرار خواهد گرفت، تیمی که هیچ کس تا به حال از آن سخن زیادی نمی گفت. سرمربی ایران کسی است که من برای او احترام خاصی قائل هستم، کارلوس کی روش، او یکی از مهمترین افرادی بود که چه در زمان فوتبال و چه در زمان مربیگری من، تاثیر های بزرگی داشت. من او را به خوبی میشناسم، در تیم جوانان و تیم ملی بزرگسالان پرتغال او سرمربی من بود. کارلوس کی روش مانع بزرگی است که پرتغال باید آن را کنار بزند. متاسفانه تقدیر این اتفاق ناخوشایند را به وجود آورد، چیزی که بُعد جهانی فوتبال به وجود آورد....

 *من اطمینان دارم و آرزو می کنم که پرتغال به پیروزی بزرگی دست پیدا کند (استاد بزرگم کارلوس عزیز، ببخش من را).

Força Portugal (زنده باد پرتغال).

  


تیم کشورمان فردا شب از ساعت 22:30 به مصاف پرتغال می رود و ما هم امیدواریم با برد تیم ملی کشورمان صعودی تاریخی داشته باشیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۲:۱۱
Ali Hosseini

فیفا داوران بازی‌های دوشنبه‌شب گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را انتخاب کرد.

جام جهانی 2018| داوران دیدارهای «ایران -پرتغال» و «اسپانیا - مراکش» مشخص شدند

به نقل از خبرگزاری رویترز، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) داورانی را که قرار است بازی‌های دور پایانی گروه B جام جهانی 2018 را سوت بزنند مشخص کرد که بر این اساس انریکه کاسرس پاراگوئه‌ای به‌عنوان داور دیدار ایران و پرتغال انتخاب شد و روشن ایرماتوف ازبکستانی نیز قضاوت دیدار اسپانیا و مراکش را به‌عهده خواهد داشت.

این دو بازی دوشنبه‌شب به‌طور همزمان از ساعت 22:30 برگزار خواهد شد که محل بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در شهر سارانسک خواهد بود.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۱:۴۵
Ali Hosseini
يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ق.ظ

اوقات فراغت خود را چگونه سپری کنیم؟

اوقات فراغت خود را چگونه سپری کنیم؟

● تفریحاتی سالم برای تمام گروه‌های سنی

اوقات فراغت ترکیبی‌ است چند پهلو. درواقع باید گفت اوقات فراغت از چی؟ آیا اوقات فراغت از کار؟ یا اوقات فراغت از خواب؟ یا اوقات فراغت از خانواده؟ یا اوقات فراغت از تحصیل؟  و یا اوقات فراغت از خیلی چیزهای دیگر. هرکسی برای زندگی‌اش برنامه ای دارد.

وقتی برای کار. وقتی برای با خانواده بودن. وقتی برای عبادت و وقتی برای تفریح و سرگرمی. عقل این طور حکم می‌کند. 

پس سؤالمان می شود اینکه بهتر است اوقات فراغتمان را چگونه پر کنیم؟

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۱:۳۴
Ali Hosseini
يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱ ق.ظ

انشا درباره ایدز

انشا درباره ایدز

ایدز (سندرم نقص ایمنی اکتسابی) بیماری است که با HIV (ویروس خودایمن انسانی) ایجاد می‌شود. این بیماری مشکل‌سازی برای سیستم‌ایمنی است زیرا ویروس به سلول‌های سیستم‌ایمنی بدن آسیب می‌زند. به ویژه داخل سلول‌های T کمک‌کننده تکثیر شده و طی این فرایند آنها را از بین می‌برند. بدون سلول‌های T کمک‌کننده برای هماهنگ‌کردن همه چیز، سیستم‌ایمنی در نهایت فرو ریخته و قربانی بخاطر یک نوع عفونت دیگر که سیستم‌ایمنی به طور معمول می‌توانست با آن مقابله کند، می‌میرد.گاهی‌اوقات سیستم‌ایمنی بدن شما نمی‌تواند به خودی خود به اندازه کافی سریع فعال شود تا بتوند بر سرعت تکثیر یک نوع باکتری خاص غلبه کند یا اینکه باکتری آنقدر سریع سمی تولید می‌کند که قبل از اینکه سیستم‌ایمنی بتواند باکتری را از بین ببرد، آسیب دائمی ایجاد می‌کند. در این موارد، خوب است که با کشتن باکتری آسیب‌رسان، به سیستم‌ایمنی کمک کنیم.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۱:۱۱
Ali Hosseini
يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ق.ظ

انشا درمورد زندگی کلاغ ها

انشا درمورد زندگی کلاغ ها

ظاهر ترسناک کلاغها همیشه سرآغاز شکل‌گیری افسانه‌های زیادی بوده است. بسیاری از مردم کلاغ‌ها را شوم و سمبل مرگ می‌دانند. شاید حتی شنیدن صدای آنها نیز تاثیر مطلوبی بر شنونده باقی نگذارد، اما ناگفته‌های زیادی درباره آنها وجود دارد.یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های کلاغ‌ها این است که در هر زیستگاهی از مناطق سرد و یخ‌زده گرفته تا کوهستان‌ها، دشت‌ها، مزارع، علفزارها و حتی شهرها می‌توانند زندگی کنند.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۱:۱۰
Ali Hosseini